Diggar skarpt...

Har kommit hem, landat i soffan...
Det blev en LÅNG PROMENAD på 2½ timme faktiskt.
Jag köpte min deo och vantar.
Min favoritdeo, som jag bara hittat så långt ut som på Ica Maxi.
Tur man har två RASKA ben så man kan TRASKA dit 



Och detta är faktiskt den BÄSTA deo jag haft!
Den luktar inte det minsta parfym och det bästa av allt:
Man luktar inte svett SJÄLV alls, trots parfymfritt.
(plus att den torkar supersnabbt)

Jag gjorde testet "NYDUSCHAD klockan 10.00 dag 1"...
Jobba, hålla igång, läggdags...
Sambon fick testlukta:
Inte ens den minsta pytte-svettlukt.
Dag 2, fortfarande ingen dusch, jag morgon-ofräsch, ut och träna...
Sambon fick lukta:
INGEN SVETTLUKT what so ever.
Alltså ett dygn senare, med en brud som hade hållit igång OCH dessutom tränat = ingen svettlukt.

Jag tycker att det är svårt att hitta deodoranter som man känner sig fräsch länge, med plus att det brukar vara så stark parfymlukt på dom.
Som börjar OSA om man skulle råka bli lite varm under armarna.
Nu kan man ha en god bodylotion och kanske lite vanlig parfym och slippa den stickiga roll on lukten.
Jag diggar den här SKARPT!!!!

Jag var tvungen att införskaffa strumpbyxor på HM.
Dom andra NYA, körde jag ju naglarna rätt igenom häromdagen.
Det blev dyrt.
Tjocka strumpbyxor är fan inte gratis.

Men vädret har varit fantastiskt skönt idag, riktigt höstväder med virvlande löv runt fötterna.
Nu sitter jag och väntar på att få duscha, sambon ska bara skura badrummet först.
Ser på tv, virkar lite, bloggar.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hejsan !

Tack ! Vad bra precis vad jag behövde.Ny roll-on.Den förra var så där bra som Du beskriver.Den är från Vevay,Bodycare, deodorant antiperspirant. Innehåller parfym, men den känns inte.Jag tål inte starka dofter, som just parfym,rakvatten o.rengöringsmedel som stinker inte heller sköljmedel.

Och Vevay får man nya olika produkter varje gång.Att jag aldrig lär mig.Har ju haft det förut.

Förra paketet innehöll allt för solen.Det gav jag till min Dotter, de solar.

Har inte börjat att sticka eller virka än, men har tittat på garn.Vad dyrt det har blivit.Vet att sytråd är en färskvara, gäller det garn också ?



Kram Mi

2010-10-11 @ 14:46:58
URL: http://eeljib982.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Nej, BRA garn är inte en färskvara.

Jag har ÄRVT garner efter min mormor, fina mohairgarner från 70-talet, som förvarats ordentligt, som fortfarande är virk-&-stickbara. Dom har jag sparat åt mig själv...

Jag är en garnletare av rang, det gäller att hitta det bästa, och förvara det bra, då håller det :D

Kramkram

2010-10-11 @ 17:23:56
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Morning ! Vilken tur jag gick in igen, det var för att skriva upp namnet på deodoranten.

Ja, va bra att veta det,men så snygga garner som finns nu har jag inte i skåpet.Vill ha ett flerfärgat till tassalätterna.

Tänka vad jag virkade förr, men då såg jag ju hur bra som helst.



Mockasiner vill jag ha, men kan inte sticka hälen.

hittade en ofärdig duk med minsta storlek på nålen.

Den kan aldrig bli färdig.



Tack för en kul och uppfriskande blogg som Din samt lärorik.Du har ju inte heller så mycket foton, och den läses av många.Varför är det så viktigt med foton på bloggen.Alla kan väl inta vara lika som bär.Det är väl roligt att skilja sig från mängden.

Kram Mi

2010-10-12 @ 09:14:00
URL: http://eeljib982.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0