Mer död än levande...

Har varit uppe i 3 timmar...
Det känns som tre dygn.

Febern utan alvedon ligger på 37.8.
Inte så jättemycket, men min kroppstemperatur ligger vanligtvis på 36-någonting...
Så jag har feber.
Men jag går till jobbet ändå.
Någon har under natten satt en KRAN i näsan på mig så snoren rinner som tusan.

Och när man då knappt orkar med sig själv...
Då trasslar det till sig, for sure!

Sonen hade kaninen i sängen, kaninen skvätte en lite kiss och det var väl snabbt fixat, men så hade sonen frukosten på en bricka i sängen också.
När han flyttade på den spillde han ut mjölk över hela mattan i sitt rum.
SNABBT FIXAT det också...
Sonen fick springa ner med mattan i källaren.
Men när JAG sen skulle fixa bort brickan från rummet, spiller jag ut resten över hela hans golv!!!!
Jaha...
Då fick jag ta tag i det och blöta handdukar med fastkletade cornflakes droppandes på köksgolvet.
Så det var bara att torka sonens golv i omgångar, köket, ta ner allt klet i källaren, städa upp köksbänken.


Precis vad man behöver när man inte mår bra.
Sen var det lika bra att bädda alla sängar, plocka undan tvätt och plocka undan i största allmänhet och sätta in en maskin tvätt!
TÄNK vad lite förkylning kan göra för ens humör.
Nu sitter jag i soffan sen en timme tillbaka och känner mig mer död än levande.

Fast å andra sidan när jag precis just nu, ser ANDREAS KLEERUP på Tv4 Morgon...
Så känner jag mig rätt levande igen.
Att dom släpper i honom i studion ens...?
PÅTÄND, HÖG som ett djävla HUS, kanske även full, blodiga märken i hela ansiktet.
Nä, då mår jag nog bättre än Kleerup, med min förkylning!
Han borde inte få sitta där och svamla i sin påtända dimma, jag får ont i magen av att se sådant.
RYS.

Jag läste även i tidningen att Fd landslagsmålvakten Magnus Hedman verkar ha ballat ur totalt!
Inte nog med rubrikerna att han haft knark, doping, satt på prosituerade, vårdnadstvist med X:et där han vägrar ge henne pengar som hon har rätt till...
Nu har han börjat "jobba" som DJ med killarna från "Kungarna från Tylesand" också.
(vilka topenmeriter att ha på sin CV)
Han hade enligt utsago festat VÄRRE än killarna från "KFT", och dom killarna slutar inte supa förrens dom ligger döda typ.
Där går det verkligen utför i rasande fart!
Från hyllad till FYLLA.

Sist av allt undrar jag om sambon längtar tillbaka till Malmö?
Skulle inte jag göra.
Där verkar det som om dom skjuter på varandra VAR OCH VARANNAN dag!
Inatt var det tre personer som blev skjutna.
Säkert gäng/kriminella som ska hämnas till höger och vänster.
Malmö verkar vara ETT LAGLÖST land.
Första gången jag sett en svensk polis med dragen pistol på rikigt på tv idag.
Nu ska jag fortsätta min sofftid, göra INGENTING innan jobbet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0