Morsan släppte en liten bomb...

Ibland...
Blir det SOM VANLIGT inte som man tänkt sig.
Jag hann inte med så mycket virkning som jag velat.
För jag fick mer att göra...
Än vad jag tänkt mig!

Men nu sitter jag mätt och belåten i soffan efter en middag som jag lagat själv.
Det blev inte pannbiff, jag blev LAT så det blev köttfärslimpa.
Men eftersom jag inte hade tänkt göra allt själv, var det rätt bra att jag bestämde mig för köttfärslimpa.
Mamma var inbjuden och under middagen släpper mamma en liten BOMB, under ett samtal om vampyrer och Dracula som sonen förde.
Mamma, hon är djävligt INNE och HÄNGER MED minsann.
Hon ser nämligen "TRUE BLOOD" med självaste Alexander Skarsgård i en av rollerna.
HUR POPPIGT är inte det?

Inte ens jag ser True Blood, jag som älskar vampyrer.

Enligt henne själv hade hon bara "råkat knäppa på" tv´n och se ett avsnitt.
Och såg när en vampyr "drack från en tjej, och så hade han en blodbank hemma också!"
Och RÅKADE följande vecka knäppa på samma serie igen...
Citat : "För det var ju inget annat att se på ändå på tv, så då kunde hon ju lika gärna se True Blood!"

Nähä du, sa sambon, och så råkar du sätta på samma serie vecka, efter vecka, efter vecka...
Och mamma, hon verkade förtjust

Vi ska se på IDOL här ikväll, heja och RÖSTA på Olle såklart!
Sen blir det "Cirkus Möller"!!!!
Jag HOPPAS det är lika roligt som förra säsongen, då skrattade vi ibland så vi nästan kissade på oss.
Jag laddar med "Tena inkontinensskydd"

Sonen behöver nya skor...
IGEN.
Han fick sprillans nya av sin far för 1½ månad sedan, nu är det redan HÅL i dom.
Ja...
Små barn, små pengar.
Stora barn, STORA PENGAR!!!!!!!

Idag fick han ha mina extra-gympaskor, ett par svarta helt vanliga dojor.
Men sonen var inte nöjd.
Han hade hellre haft MORMORS MINTGRÖNA gympaskor från 80-talet!!!
Både jag och morsan höll på att skratta ihjäl oss.
Mamma, imorse och jag nu ikväll.
Dom skorna är INTE HETA, jag lovar.
Bildbevis imorgon.
Nu, ska jag virka lite.
Återkommer.



Kommentarer
Postat av: Astrid

Ja du man blir aldrig för gammal om man har ungt sinne :0)

2010-10-22 @ 19:24:31
URL: http://astridlarsson.wordpress.com
Postat av: Bloggaren Herself

Nä, jag håller helt med!!!

Och är det någon som har ett ungt sinne så är det min mor.

Hon är nog yngre än mig i vissa sammanhang till och med... ;D

2010-10-22 @ 19:49:35
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Sara

Lätt! Heja Olle!!

2010-10-22 @ 20:01:02
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself

Olle och Minnah var asbra idag!!!!

2010-10-22 @ 22:29:42
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0