This I Love...


... att vakna upp TIDIGT av sig själv.
Idag vaknade jag 06.33, PLING!!!
Jag älskar när man lägger sig trött, TIDIGT, och vaknar TIDIGT utsövd.

När jag har gått hemma och varit sjukskriven har jag märkt att jag kommer senare och senare isäng.
Sen att vakna mellan 07.30 och 08.30...
Det tycker JAG är försent på morgonen.
Jag tycker den perfekta "vaknatiden" är 06.00 - 06.30.
Det blir bäst promenader då.

Klockan är lite över åtta nu, jag ska klä på mig och ge mig av på min Ola-Skinnarmo-tur!



Fast utan skidor och snö...

Trodde förresten att en JAN WERKELIN hade KIDNAPPAT en bild jag tagit och la upp här på bloggen för någon vecka sedan.
På "LÄSARBILDEN" i GT idag hade han skickat in "min bild" och skrivit "Höstbild från södra kyrkogården i Visby".
När jag tittade lite nämare såg jag att hans bild var mer långsmalt fotat och min mer "hög".
Tur för dig du din NÄSTAN FOTOTJUV, tänkte jag!
Jag som var så duktig att skriva min SIGNATUR på mina bilder här ett tag.
Så blev jag LAT...
Ska nog börja med det igen.



Min bild var iallafall mycket var finare än HANS!!!
Djäkla COPYCAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0