Sick-sponge-Maddy...

Och nu är jag KOKHET!

Jag tror ta mig fasen jag håller på att bli en djävla HOSPIS-TANT.
Mottaglig för allt som smittar.
Jag orkar ta mig fan inte ta febern än gång, jag vet att jag har feber.
Så nu kan jag börja skala av mig klädberget.

Jag har blivit en SJUK-SVAMP.
SICK-SPONGE-MADDY!
Jag drar på mig allt...?



Så beställde vi ju mat här.
Och jag är färdig med SUNES ELEFANT för gott!
Det var ju jag som var "Den hungriga" idag och det var jag...
Som fick skitmaten!
Sambon fick en mjäll och fin pizza med någon lufttorkad skinka och parmesan.

Jag fick en hamburgare med BRÄNT BRÖD, bränt kött och torrare och segare än mina flipflops.
Och jag var dessutom den som var hungrigast.
Sambon fick ringa och be om ny mat, äta upp sin och sen hämta NY till sin halvrisga KLÄDHÖG.
Så fick jag ny mat...
Brödet var inte bränt men väl SNUSTORRT, jag slängde bort locket, köttet var halvbränt och lika segt som den förra laddningen.

Men hungrig som en varg...



Svalde delar av det sega bytet ändå!
Men som sagt...
Nu är jag färdig med att få FEL pizzor, brända pizzor, brända och sega hamburgare...
Det blir inte fler gånger, jag lägger inte en spänn där någe mer, det finns ANDRA pizzerior i den här stan.
Ska väl tillägga att sambon alltid får TIPPTOPP käk därifrån...
Men vi andra, nope.
Tack och adjö Sunes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0