Skavde och tyngde...

Idag har det varit EN RIKTIG SKITDAG värkmässigt.

Fy för den lede vad det värker.
Och inte blev det bättre av sjukgymnasten, jag höll på att smälla av trots medetativa övningar.
På promenaden hem skavde och tyngde jackan och halsduken något så fruktansvärt så det var inte klokt.
Sentisiseringen visar sitt värsta nylle.

Jag gick in på Kattloppisen innan jag nådde hemmet.



Jag fyndade en liten glasburk för 5 kronor.
Jag har ju bara 4 stycken och alla är just nu upptagna.
Så hittade jag en MAKA till en emaljskål som jag har i större modell efter farmor och farfar.
Jag blev SÅ glad när jag hittade denna, för jag ÄLSKAR verkligen modellen och färgerna.
Denna fick jag för 25 kr, rena rama fyndet.

Jag skulle ha handlat med mamma, men det får sambon ta hand om, jag orkade helt enkelt inte när jag kom hem.
Inte en chans med den här nacken.
Jag har bara tagit det lugnt.
Sonen har kommit, han stekte tre ägg till mellis och åt upp en halv (stor) burk av äppelringar.
VIPS, sa det så var allt slut.
Men...
Nya hänger ju på tork sen igår, jag får nog smyga undan till mig själv också
Nu ska jag vila mig igen.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0