Gåsen som fattades...

Jag är HELT VÄRDO...
(värdelös)
Jag skulle aldrig tagit upp den där gråa halsduken och fotat den.
Sen slängde jag den i soffan.
Sen satte jag mig i soffan.
Sen satt jag och snodde virknålen i håret.
Sen plockade jag upp sjalen...
Och SEN var det kört.

Nu har jag suttit sen klockan 17.45.
Jag är en knarkare utan knark.
Jag blir hög på garn.
Jag är UDDA, jag vet.

Och jag har ont just nu...
Alltså hoppar jag direkt på datorn, för jag kan ta mig fan inte sitta still med händerna i knät.
Jag har PROBLEM.

Jimmie Åkesson och 19 av hans kompisar hade rest sig i protest idag...
Och marscherat ut ur Storkyrkan när biskopen hade predikat om främlingsfientlighet (moget som fan alltså).
Han har tydligen enligt egen utsago "Aldrig känt sig så kränkt i hela sitt liv..."
Men NUSSE då...
Stackars lille Jimmie.
NOT!!!!!!
Dessutom hade han folkdräkt på sig idag.
Vilket STATEMENT av dig Jimmie, du är verkligen en RIKTIG svenne du!
Heja Sverige friskt humör, det är bara Jimmie som kommer in i riksdagen och stör!
( men det blir förhoppningsvis inte långvarigt... )

Jag tyckte Jimmie såg ut som en PRÄKTIG SKÅNEPÅG, Nils "Fucking" Holgersson!



Det var bara Acka, GÅSEN som fattades...



Eller nej...
Hon stod visst brevid honom i kyrkan!
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha, roligt att vi har vårat knark, kul att vi ser på det så båda två, du å virkandet å jag med min dator. Älskar kommentaren till idioten på bild... eller idioterna kanske man skall säga, både pågen och gåsen.

2010-10-06 @ 23:34:00
URL: http://vitahusett.wordpress.com
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, direkt när jag såg folkdräkten tänkte jag NILS H och lägg då på den skånska dialekten så var man hemma totalt ;D

2010-10-07 @ 09:06:54
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0