It is indeed...

God eftermiddag!

Och en god eftermiddag it is indeed.
Idag fick jag "den där djävla veckan" och värken i nacken den senaste tiden blev helt plötslig förstålig.
Jag MÅSTE börja skriva upp nu, så jag har koll, då behöver jag inte bli så undrade över värken.
Jag har alltså inte lika mycket värk idag som igår, men jag tar det lugnt ändå.
Jag tror det var rätt bra att jag bara bestämde mig igår för att bara ta det lugnt ändå.
Och inte träffa någon, inte göra något.
Jag tror jag behövde det mentalt.

Jag har bara varit ute och gått en LÅÅÅÅÅÅNG promenad idag på 2½ timme, inte snabbt, utan bara så att musklerna och kroppen har fått sitt.



JAG...
När jag faktiskt mår som bäst.
Ute i friska luften.

Hällarna i med och motljus...












Kolla in vinden och strömmarna på havsytan.
Det blåser liksom, swisch, swisch...






Nu har jag precis ätit lunch, lussebullescones och té.
Inte helt fel faktiskt.
Dock FRYSER jag här hemma, det känns som om vinden blåser rätt igenom lägenheten.
Jag har massor med kläder på mig och ändå är jag huttrig.
Därav té´t också, jag trodde jag skulle få upp lite värme, men icke.

Väntar på att sonen ska komma hem, tänkte att han skulle få hjälpa mig med lite äppelringar.
Det stora burken som vart "klar" igår, är slut idag.
Det sa bara MUMS, så var allt borta.
Nu...
Ska jag nog ta lite mera té.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0