Var fan är Leif Silbersky när man behöver honom...?

Det grå garnet är EN STOR BESVIKELSE!

Randningen blir INTE bra alls, den blir SYMETRISK och inte osymetrisk.
Dom har färgat det exakt på pricken i samma färglängder så det ser inte klokt ut när man virkar.
Symetriskt är inte alltid bra.
Jag ska fota imorgon och visa vad jag menar.
Jag lägger ner den gråa för dagen och fortsätter med den kornblå.
Jag blir så djäkla SUR.

VÄRKFRI IKVÄLL, äntligen!!!!!!!!
Fy fan, det har varit tuffa dagar nu alltså, när det inte ger med sig.
Vet ju inte hur det blir imorgon, men ikväll känns det djävligt bra.

Och jag firade med lite GODIS!
Det var längesedan, jag kommer inte ens ihåg när jag åt godis sist...?
Runt början på magviruset tror jag.
Jag blev nog allt lite sugen efter chokladen på Kränku idag.
Fast NU...
Har jag ätit så mycket så jag mår illa.
( jag lär mig fan aldrig... )

Och när jag kom in på macken säger "Mr. P", min private godisspion  :
"Jaha ja, godis IDAG IGEN!"

Och den OSKYLDIGA GODISGRISEN gick genast i försvar:
VADÅ, vadå, idag igen...?
Duuuuu, jag har inte ätit godis på...
Ja, typ TRE VECKOR MINST!!!!!

"Mr. P" svarade med ett hånleende och litet frustande skratt.

Den oskyldiga godisgrisen:
Hallå där, varför hånler du, DET ÄR SANT!!!!
( var fan är Leif Silbersky eller Peter Ahltin när man behöver dom???? )

"Mr. P" sa:
Ja, ja, visst, jag har inte sagt någe mer...

ÅJO, det gjorde du visst.
Sa den förorättade godisgrisen och började BÖKA bland godislådorna!!!



Ja, nu var ju inte den där en gris, men jag vart LIKA GLAD som grodan när jag vände mig mot godiset.
Fast nu är det mindre fest, och mer ...

Det där med MÅTTA, det är inget jag känner till direkt.
Det lär dröja tills nästa godismofflande, jag håller mig till äppelgodisarna i fortsättningen.
DOM mår man iallafall inte illa av.
Nu...
Den kornblå sjalen medans jag fortsätter se Robinson.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0