Höstens första...

Höstens första vackra löv...



Och jag fortsätter sura.
Det blev visst spöregn tillslut...
Blev jag gladare för det?
Nä, det var inte bra det heller.
Men jag satt mig igenom hela "Kronprissesan" och tyckte den var bra.
Nu skulle jag vilja se uppföljaren "Kungamordet", får väl se om den dyker upp på SF-kanalen också.

Huvudvärken har hamrat på hela dagen, nu tog jag alvedon för nu står jag faktiskt inte ut längre.
Så fort jag rör mig blir jag illamående och det går ont till och med bakom ögonlocken.
Sån här huvudvärk brukar jag aldrig ha.
Nu ser jag en fransk/libanesisk film om en mor som söker sin son och syster som försvunnit i kriget.
Systern visar sig sen död och sonen är borta.
Inte SÅ upplyftande kan jag säga.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0