Påskaftonsdagen...

Ja, nu har vi klarat av första delen av påskaftonsdagen.
Och vilken DAG sen!!!!



Idag var det varma vindar på stranden, frånlandsvind, vilket gjorde att den varma vinden från inlandet värmde upp "våran sida" av ön.
Hade det varit tvärtom hade det varit isigt, gissar jag.
Jag hade premiär på att vara barfota hela dagen.
Det var faktiskt inte kallt på marken eller i sanden heller!



Och SOLEN var stark...
Jag hade glömt huvudbonad och kände redan efter en kvart att min rosaceahud började bränna.
Inte så bra.
Jag frågade Idolen om jag fick låna hans keps, och det fick jag snäll som han är.
Hans keps räddade mitt fejs idag.



Brissundsviken mot Själsöhållet från sin allra vackraste sida!



Vi slog läger vid en fiskebod som var obesökt och obebodd för tillfället...





Camp Larsson!



Och vi andra vi åt sallad, mackor och lite annat smått och gott...
Men moster Puff, hon åt SÅKLART bara godis.
Från det STORA ägget



Det blev fotboll, Burken och Kubb för dom som orkade...
Det var nog mest barnen.
Vi andra låg som klubbade sälar och njöt av havet, solen och utsikten.

Nu är det snart dags att piffa till sig, och gå ner till restaurangen.
Äta gott och mysa lite till.
Vi...
Ses imorgon!
Klart slut från henne som det svider LITE i skinnet i iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0