Tur att man har mål i mun...

Hemma igen, och NU är jag djävligt trött.
Dygn, promenad hem hem från jobbet, vila i ca 2 timmar, ut och promenera med morsan i det sköna vädret medans sambon städat, Tant Madeleine BORDE ha gjort sitt för idag...
Men det har jag ju då tyvärr inte!
Mathandel står på agendan så fort sambon duschat klart.
GÄSP.

Jag har börjat på en ny musselsjal, garnet är fixat.
Älskar färgen, så JORDIGT!
Nu har jag lovat mig själv att slänga ALLA fula, gamla som jag sparat på "ifall att" andan skulle falla på att jag skulle använda dom inne.
NU åker dom.

Idag pratade jag även med en av personalen på Coop, en dam, angående Falkgarns akrylgarn Tanja!
Ett jättebra garn i bra kvalitet som inte noppar, som inte delar sig när man virkar, bra tjocklek, prisvärt.
Bara ett problem med utbudet (och det har jag säkert skrivit förut)...
Det är bara två, möjligtvis tre snygga färger dom plockat hem.
Jag vill ha lite andra färger.
Idag FRÅGADE jag om det fanns möjlighet att få ha lite ÖNSKEMÅL, eftersom jag köper ganska mycket...?
Jomenvisst, det var bara det att just nu skulle många färger utgå ur sortimentet och nya inkomma, plus nya färgkartor.
Jag skulle komma dit och få kolla lite när det nya kommit dit.
Tur man har mål i mun!
Så då får vi se vad dom har att erbjuda när dom nya färgkartorna kommer.

Ja...
That´s it for know, vi ses lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0