Fixat i nätbutiken...

Vad har hänt idag?
Ja, inte mycket.
Jag har fixat i Stickqvickbutiken, alltså i datorn, och gjort om lite så det ska bli lättare att hitta mina små alster på hemsidan.
Eftersom det är en hemsida i "bloggform" så hamnar allt lite huller om buller när man lägger upp nya annonser.
Men nu har jag fixat en presentation som alltid kommer ligga överst och så har jag fixat kloka "Kategorier" så den som besöker butiken kan kolla där.
Fiffigt och så var DET gjort liksom.
Bra att vara sjuk på ett sätt, för då får man sånt här gjort som man aldrig tar sig tid till annars.
Men samtidigt suger det.

Har även SNABBT dammsugit i dom stora rummen.
Såg att mattan i vardagsrummet var mer hundhårig än den FÅR LOV att vara, och det gillas inte av mig.
Sjuk eller inte sjuk, har man hundhår på golv och mattor, har man dom snart i soffor och på kläder.
Alltså var jag tvungen att få bort lite hundhår från dom strategiska ställena.
Ja, sen har jag kollat tv.
Typ.
Varken armar eller kropp har dugt till något mer.
Jag är grymt uttråkad.
Men orkar ju inte ett smack.
Är glad att hunden är flexibel och inte klättrar på väggarna över att inte få långpromenader.
Hon ligger snällt och snusar timme ut och timme in med sin hängiga matte.
Sjysst vovve.

Ikväll ska herrarna i huset gå och bowla.
Ja, dom har sina små "killkvällar" tillsammans, då dom går på bio ibland, spelar pingis ibland, bowling, tv-spelskvällar med "F" och golf har det väl också blivit någon gång.
Skulle inte förvåna mig om sonen snart är med på pokerkvällarna också.
Själv...
Ska jag väl hänga i soffan och se på YTTERLIGARE skit-tv.
Eller så får sambon låna en film, annars avlider jag nog här.
Det var för fasen bara repriser på tv nästan.
Återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0