Städsvek...

Kom hem här, glad i hågen och tänkte:
NYSTÄDAT!
Idag kan jag och sambon hitta på nåt ihop, själva!

Nystädat...?
Nä, knappast.
Han hade legat på sofflocket hela dagen igår, och inte gjort ett skit.
Så nu försöker jag få upp honom och sätta igång att städa, INNAN LJUSET försvinner.
Lycka till Frk Österholm.
Om jag är färbannad...?
Jo då, det är som vanligt när såna här frågor och uppgörelser inte följs, jag kokar.
Har vääääääldigt svårt att förlåta just STÄDSVEK, så är det bara.
Men då kan ju han städa, och så gör vi inget ihop.
Kul.

Så min morgon, nyss hemkommen från jobbet blev lite sned känns det som.
Frukosten andas surhet, och jag kan inte rikigt njuta av morgon-tv på 4:an.
Jag har bestämt mig för att gå ut och gå så fort som möjligt med Milou, bara för att slippa hemmet.

Igår lyckades jag inte få i mig något ätbart före 13-tiden.
Jag och min arbetskompis gick och tyckte att vi fortfarande var uppblåsta efter julbordet.
Jag tycker nästan fortfarande jag är det, ska nog gå TVÅ MIL idag
Så NU klär jag på mig hundkläder och drar.
Good Bye!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas att du fick en riktigt skön promenad och att humöret är bättre nu.



Här har i alla fall varit vackert väder och solsken.



Kram Ingrid

2011-12-11 @ 17:14:26
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Humöret steg så fort jag satte foten utanför dörren :D Vi har haft sol och härligt väder här i stan också! Kramkram

2011-12-11 @ 19:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0