Hoppsan, 7-årig förlovningsdag...

Sonen gick ut för att leka med hunden förut, dom hann inte ens vara ute TRE MINUTER så kom sonen in med hunden...
Hon hade ätit kattbajs.
Igen.
Det är så himla sorgligt att vi har en hel trädgård, men vi får alltid gå ut med henne i koppel, för annars äter hon upp allsköns kattskit hon kan nosa upp.
Ja...
Så det var bara att helrenovera hundkräket igen eftersom hon sak spendera nyårsafton med tanterna.
Dvs Piff & Puff och min äldsta moster.
Så...
Då kan man ju inte gå på kalas och lukta...
Bajs.
Jag blir snart tokig faktiskt.

Så kom jag ju på en annan sak:
Hoppsan...
Sambon och jag firar ju faktiskt 7-årig förlovningsdag idag!
Han friade precis efter tolvslaget den 31/12-04 i vår (eller MIN var det då) dubbelsäng.
Varför han fick den idén efter endast 3½ månad tillsammans, det fattar inte jag.
Men friade gjorde han, och jag sa "JA" utan att blinka.
Det var inte första gången någon pojkvän friade till mig, men...
Första gången jag sa "JA".
Bara sådär, rakt upp och ner.
Jag anade väl att det var gott virke i grabben
Och så var jag kär utan vett och sans.
Så idag, firar vi 7-årig förlovningsdag.
Men jag tror att vi båda två faktiskt MER firar vår dag när vi blev tillsammans, den 17 september 2004.
Idag...
Ja, vi kommer väl liksom ihåg att det är förlovningsdag typ.

Nu ska jag skriva annat.
När jag väl kommit igång igen typ.
Typ.



Favorit i repris från vår "Bli-ihop-7-årsdag".


Kommentarer
Postat av: Annika's Pysselblogg

Gott Nytt År till dig med

2011-12-31 @ 16:36:08
URL: http://belindasmamma.blogspot.com
Postat av: Madde

Gott nytt år, så här lite i efterskott! ;D

2012-01-01 @ 21:09:54
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är så fina! Från din son.

2012-01-02 @ 18:08:17
Postat av: Bloggaren Herself

Tack för det min gullegubbe :D puss mamma

2012-01-02 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0