Fortfarande sjuk...

Sonen är fortfarande sjuk.

När jag tittade lite närmare på min lille prins under eftermiddagen så var han rosig i hela fejan, glansig på ögonen och het i pannan.
Jag tog febern, han hade feber.
Detta till trots att han tagit det lugnt, vad jag förstått, hos pappa under hela helgen.
Ingen direkt feber IGÅR, vad jag förstod på sonen när jag ringde honom igår på kvällen.
Alltså hade han gått till skolan idag.
Men så ringde jag fröken här på kvällskvisten och han hade varit hängig idag och inte direkt orkat.
Inte så konstigt, med feber igen.
Nu får han vara hemma tills han är HELT feberfri.

Jag har bildfixat lite.
Såg dom här två rostiga flamingosarna i ett träd på väg hem från jobbet häromdagen...





Nån rolig djäkel som ville liva upp ett trist träd kanske...?
Jag fick till några balla versioner varav två som jag la upp på bildbloggen.
Jag gäspar som besatt, jag ska snart gå och lägga mig.
Jag är dödstrött.
Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0