Lilla Blindtarm...

Som OM man inte hade NOG...
Nu har jag gjort det.
Jag har startat en blogg till.
Men inte vilken BLOGG som helst, nej minsann...
Jag har startat mig en BILDBLOGG!

Den tillhör denna bloggen också och ligger under LÄNKAR.
"Stickqvick Bildblogg".

Den är denna bloggens lilla BLINDTARM liksom.
Ja, varför inte, har man nu MASSOR med intressen så kan man ju lika gärna KÖRA PÅ.
Herregud, foto per hobby har ju alltid varit min favoritsysselsättning och nu när jag laddat hem en massa lekprogram är det ju bara att köra på!
Bildbloggen kommer inte bli lika frekvent som denna bloggen, det blir när jag har vackra blider att lägga upp.
Annars hinner jag inte med ett dugg annat
Vilket jag snart inte gör.
Egentligen vill jag ju ha en HEMLIG blogg också, där jag kan skriva en massa skit och känna mig FRI.
Men...
När jag blir bloggare på heltid och en snuskigt hög lön, DÅ ska jag fixa en "Jag hatar hela världen blogg"!
Anonymt

Jag såg Drottningoffret och tycker den är bra, men börjar ana hur det ska sluta.

Jag startade upp den nya sjalen och gjorde fel.
Så när jag var på varv fem och mätte hela rasket...
Var det bara att repa upp och börja om från början!
Superkul, sån´t gillar jag VERKLIGEN.
Not.
Jag gör en chansning, har gammal goding till mönsterrapport, men gör en NY MODELL.
Funkar inte denna mönsterrapporten gör jag ett nytt prov efter denna, jag tar den själv om den blir misslyckad.
Jag gör en virkad halstub, egen design naturligtvis, blir spännande att se om det går vägen.
OCH...
Om den värmer.

Nu ska jag pula lite till, sen sova, för imorgon ska jag träffa min FAVO-TJEJ, lilla Sunshine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0