Solen skiner...

God morgon!
Eller God förmiddag kanske det är förresten.
Solen skiner, och jag har huvudvärk.

Jag blev rätt chockad när jag såg att klockan redan var 11.30 här.
Kom hem 09.45 och har hunnit frukostat och pratat med min bästis i telefon.
Vi skulle träffats idag, men jag är så trött och sliten så jag orkar bara inte.
Känns lite trist, för jag ville så gärna gosa med lilla Sunshine, men jag är för trött helt enkelt.
Så insåg jag att jag måste hoppa i duschen snart, för sonen kommer hem.
Jag hade nog hellre bara suttit och hängt som en degklump i soffan resten av dagen.
Men det...
Går ju inte.

Igår ritade jag lite mössmönster-förslag till en vän som vill ha en "Sverigemössa" i svart, grått, vitt och rött...



Ja, jag kluddar vidare på några kombinationer till, så får vi se vad hon väljer!
Eller om hon kommer med eget förslag.
Jag började på en ny snood igår i restgarner...



Hade tänkt och bara ha turkos och åskblå, men funderar på om inte brunt skulle passa in bra med dom två färgerna också...?



Jag suger på den karamellen en stund så får jag se.
Jag skulle egentligen ha det här projektet liggandes på jobbet, men jag är så trött på ringvästen så jag ville fortsätta med något SNABBT emellan först
Sen är jag lite sugen på en sjal efter det, jag får se hur jag gör.
Lite senare ska jag blogga om SLITE på ämnet "Sticka och virka", jag orkar inte just nu.
Nu ska jag bildfixa en stund, sen duschen.
Vi ses...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0