Städpudding!

Jag har bara gjort 5 varv idag, ligger på det 6:e, på ringvästen idag.
Den är ett långtidsprojekt minst sagt, och värre blir det väl, den växer ju i storlek för varje varv.
Det lär bli segt, men nu är jag iallafall taggad att fortsätta eftersom "förprovningen" såg lovande ut.
Nu ska jag inte prova mer, utan behålla förprovingen positivt i mitt minne istället.

Så var det någon som undrade på min mail hur det kan komma sig att jag ena dagen börjar på ETT projekt och sen nästa redan är klar med något annat..?
Enkelt, svaret är:
Oftast har jag flera projekt liggandes, en del som jag visat upp, andra som jag inte visat upp, och så kan det liksom bara "rassla till" och flera olika saker blir klara samtidigt eller flera dagar i rad.
Ibland startar jag upp något helt nytt som går supersnabbt...
Bara för att få tillfredställelsen att BLI KLAR med något!
Harvar jag på med något för länge, då blir jag lätt rastlös.
Så SÅ ligger det till.

Imorgon ser ut som följer:
1. Promenad.
2. Lunch med en vän.
3. Klippa håret.
4. Vara med på STICKCAFÈ på facebook, spännande!!!!
5. Gosa med sonen när han kommer från skolan.
(och det lär väl gå fort för han vill väl helst stänga in sig på rummet fortast möjligast ;)
6. Pussa på maken när han kommer hem från jobbet!
(vilket TRAMS, som om jag skulle hålla på med sådant, jag skrev det mest för syns skull ;)
Jo´rå, en helt vanlig dag i en sexig, Hollywisbywife´s liv



Annars hade JAG ju som ni alla vet, GÄRNA sett sambon i något likande detta nedan, istället för som mig ovan...



Vem skulle inte vilja ha den där STÄDPUDDINGEN hemma hos sig, jag bara UNDRAR liksom?
En riktigt våt städdröm för en kvinna.
Mums, för att citera Maria Montazami.
Nu är det läggdags för en pudding som mig själv, en sliten pudding.
Toodeloooo eller Tataaaaa eller vad man nu säger som sexy Hollywisbywife!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0