Utforskat...

Ja...
Jag är fortfarande vaken, men nu är det dags att nanna kudden.
Vi har sett film, den var väl halvrolig.
Jag har gjort klart den nya snooden, men det får bli bilder imorgon.
Jag orkar inte knäppa en endaste just nu.

Jag har börjat UTFORSKA det andra, mer avancerade bildprogrammet jag laddade ner.
Men det är ganska komplicerat så jag tar EN liten del i taget.
Annars blir det totalt kaos i skallen.
Just nu har jag utforskat "Colorcurve" och "Newsprint" ihop.
Resultatet blev...



Ja, lite KUL, men inte så bra ännu.
Men det är en början, jag måste lära mig vad varje liten del GÖR i programmet, och det...
Tar nog tid.
Fast det första som jag trodde var jättesvårt, det gick ju fort ändå.
Nu är det för tråkigt och en barnlek
Det man är intresserad av lär man sig ändå rätt fort.
Nu orkar jag inte skriva mer.
Jag lär återkomma imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0