Separationsångest...

På något vis känns det som Milou VET att jag ska vara borta ett helt dygn, hon ligger som en liten klisterlapp mot min sida nu på morgonen.
Riktigt, riktigt upptryckt.
Jag vill inte lämna henne hemma, jag vill att hon ska följa med, jag har ÅTERIGEN separationsångest.
Jag kommer sakna hennes lilla gosiga uppenbarelse.
Jag ser verkligen framemot jobbet, men kommer längta ihjäl mig efter gosehunden!

Mitt humör är iallafall på topp, tack och lov för det.
Igår var en muttrig dag, jag kände mig folkskygg och folk-o-djur-ilsk.
Som ni SÄKERT märkte.
Men det var iallafall en till här i världen, min söta granne tvärs över vägen som OCKSÅ hade en "FUCK YOU" lista.
Skönt, det är så tråkigt att vandra själv i Gnällträsket

Tips fick jag också om att strö ut vitpeppar där katterna bajsar, så Milou slipper äta en massa onödigt...
BRA TIPS, vi testar det så kanske vi (JAG menar jag ;) håller mig väl med katterna i kvarteret också.
Mamma får testa redan idag, då kanske Milou låter bli att gå dit också, peppar är ju rätt starkt.
Vi testar så får vi väl se, TACK för det.
Lät lite som ett husmorstips.

Sambon är glad idag!
Idag ska han ut och spela GOLFTÄVLING!!!
Jag diktar lite spontant...

"Hipp, hipp, hurra, tyrann-sambon ska jobba idag,
Då kan jag springa ut på banan, vinna en tävling och hålla golffanan...
Högt!"

(dåligt slut...)

Gör du det lille sambo, bäst och passa på när jag ändå inte är hemma och kan HA EN ÅSIKT!
Nu ska jag hoppa i duschen, vi ses imorgon.
Ha en bra dag i solen, det ska jag ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0