Cirkulera som gamar...

På "Fejsbucken" kan man hitta mycket roligt hos sina vänner.
En person hade igår lagt upp detta bildkollaget...



Jag höll på att skratta ihjäl mig!
Håkan Juholt, Starke man.
Starke man, Juholt...
Vem kan se skillnad, ja, ingen gissar jag!
Så djäkla träffande.

Ser på nyheterna att Khadaffi lagts i ett kylrum och att folk köar för att få se att han verkligen är död.
Makabert.
Fast på ett sätt förstår jag, det Libyska folket vill väl se att han VERKLIGEN ÄR död.
Men det känns nästan ocivilliserat att cirkulera kring ett lik som gamar.
Känslan är lite tudelad.
Förståelse Vs Äckel.

Idag har jag planer:
* Hundpromenad.
* Sy.
* Födelsedagsmiddag.
Jag ser fram emot att slutföra boleron och kanske sy en tubsjal i KÖPT stickat tyg.
Den lär gå rätt fort.
Sonen ska leka med en kompis och sticka snart.
Sambon sover.
Så...
Det var väl det, just nu.
Jag ska bege mig ut nu när det är uppehåll i vädret.
Återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0