En glosögd flundra...

För det första:
Jag har gjort min första barnklädes annons och lagt upp på min hemsideblogg.
www.stickqvick.blogg.se/butik/
Kändes...
Spännande.
Har inte ens en klänning klar, men imorgon gör jag TVÅ.
Allt för att ta igen floppen från idag.

Har bara kollat på tv och inte hunnit med så mycket mer.
Just nu har jag kollat min nya favoritsida "LittleFriendsPhoto" på Facebook.
Jag är helt besatt av dom små vovvarna på den sidan, kolla in "Pug" här tex...


14 år och still going strong!
Love that look, Pug må se ut som en glosögd liten flundra, men Pug är lika älskad av sin matte ändå.
Och till och med jag är kär!
Eller denna sötnos...


Ja, jag finkammar verkligen sidan och bara älskar att se på folks små älsklingar.
Ska lägga mig alldeles snart, vill vakna tidigt, redo att ta tag i mitt hantverk igen.
Imorgon blir det STORDÅD, och INGET ska bli misslyckat.
Iallafall inte om JAG får bestämma.
Vi ses imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0