Åt vilket håll...?

Jaha...
Och vilket håll åker man åt idag då?
Åt ena hållet ser det ut så här...
 
 
...och åt andra hållet ser det ut så här...
 

 
Men jag vill HELST åt det första hållet, trots lite mer moln.
Fast ska man verkligen tro på den första väder-o-grammet?
Ja, det är frågan, för jag vill dit.
Jag har ännu tid på mig att fundera, det är inte dags att sticka ännu ändå, klockan är ju inte så mycket 
Det är ju min SISTA semesterdag, så jag vill verkligen åka åt rätt håll idag...
Inte för att det inte blir mer strand, för det blir det ju redan på söndag, eftersom vädret ser toppen ut.
Men jag vill njuta av sol och bad och bok idag igen, på RÄTT ställe.
Vi får väl se vart det landar, jag har ännu gårdagen färskt i minnet och vill ha en sådan dag till.
Annars har jag inte så mycket mer att komma med nu, det var en långa dag igår, sen la jag mig och sov.
Och nu...
Ska jag gå ut med hunden, vi ses senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0