Danskväll del 1...

Vaknade imorse som en stelopererad C-P30...
Och undrade vart R2-D2 tagit vägen.
Aj.
Ja, igår dansade jag för första gången ordentligt på 3 år och DET känns idag kan jag meddela, nacken är av som på en nackad kyckling, men det var ju KUL igår.
Mindre kul idag dock.
 
Vi startade upp hos Klokboken med lite mingel och gott att snaska på, som hon fixat, på en terass-to-die-for...
 


Ja, den där djäkla utsikten är inte klok, dom som bor HÄR, har stans BÄSTA UTSIKT...
 


Syster-Yster fotade och beundrade...
 

Systerbild.
"Ska du ha brillorna på", undrade Syster-Yster.
"Ja", sa jag, och kände mig himla sofistikerad 
 
Högt över takåsarna i...
Visby.
 


Så hade vi så trevligt där på terassen, så vi glömde nästan helt bort vårt bokade bord på Munken.
Hoppsan, sa bordsbokaren, nu har vi fem minuter på oss att ta oss ner.
Men så var vi ju tvungna att kissa och piffa innan vi kom iväg också, fast 10 minuter senare var vi på plats.
Och vi hade ett kanonbord, ut mot torget på sköna stolar...
 

 
Ja, och nu ska jag på stranden, det är tokfint väder, fortsättning följer om kvällen på Munken senare.
Snacka om "Cliffhanger" 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0