Låta hålet i magen reparera sig själv...

Så var allt klappat och klart, nu kan vi slappna av.
Förtillfället iallafall.
Sen dyker förmodligen NÅGRA NYA energikrävande och penningakrävande utgifter upp.
Om jag känner det här huset rätt och hantverkare rätt...
Och DET gör jag ju!
(sade "optimisten"...)

Varmt ute idag, knappt en vindpust, jag har kollat Yr.se och vi sticker norrut idag, söder ser ut att få molnigt.
 
 
Jag ska bara njuta och läsa och låta hålet i magen jag haft X-antal dagar, reparera sig själv.
2 dagar med noll aktivitet, sen börjar jobbet på riktigt på lördag.
Men då är åtminstone det mesta fixat, kanske det var bra att ha semester ändå, så allt blev klart...?
Jag besvarar den frågan själv:
Förmodligen 

Så såg vi "Laxfiske i Jemen" igår...
... och den var BRA!
Typisk "Lasse Hallströmsk", fast nästan lite roligare än hans andra filmer.
Till och med sambon låg och småskrockade i sängen, så jag säger:
Smårolig, gullig och lite kärlek på det, jag ger den...
 
 
Fyra och en halv "tumme upp".
Fint betygsystem jag börjat med va? 
Nu ska jag packa ihop mina pinaler, sen sticker vi ut och slappnar av, vi ses sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0