Välja väderstreck ...

Kollade precis Yr.se...
Jag kan välja vilket väderstreck som helst idag, det är stor sol och varmt vilket som!
Men jag tror det blir Tofta faktiskt.
Dit kan man åka nu när det inte är några turister, det är nog bara jag och pensionärer där idag.
Kanske en och annan föräldrarledig "männska" med.
Eventuell någon arbetslös också.
Ja, så vi ska väl få plats på den jättestranden 

Att det blir Tofta är att det går fort med bussen, den går OFTA om det skulle bli dåligt väder och man kan lägga sig på stranden ifall det är varmt, uppepå sandvallen ifall man behöver blåst, bakom sandvallen ifall det blåser för mycket.
It´s a win-win beach på eftersäsong.

Ja, så jag ska fixa här hemma nu, packa väskan och sen dra.
Vi ses senare, tjingeling!




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0