En tids-miljonär...

Vad ska man säga om denna dagen då...?
Jo, sjukt skön och mycket hantverkande!
Jag är supernöjd.
 
Har virkat på den åskblå snooden och funderar redan på en tur så snart som möjligt till Stockholm igen.
Vill köpa mer av det där garnet.
Fast...
Julen står ju runt hörnet, så före februari-mars blir det inte ändå.
Hade det inte varit för pengarna och snöstormarna...
Då hade jag suttit på båten så fort som möjligt.
Om man bara hade varit miljonär.
 
Fast jag är ju en TIDS-miljonär med fast jobb som man gillar i alla fall...
Alltid något.
Och nu ska jag se "Homeland", fel kille vann dessutom i "Project Runway" Sverige...
Jag höll på Charlotte.
Vi ses imorgon, då blir det nya hundpromenader och nya hantverksäventyr!
Sov gott.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0