Tråkig dag typ...

Alltså VART tar dagarna vägen här, undrar jag?
 
Först blev det en massa telefonsamtal på morgonkvisten innan jag kom in i duschen.
Sen en massa småärenden till höger och vänster på stan, och ändå inget vettigt gjort känns det som.
Var och bytte ett sorteringsskåpet till arbetsrummet, bara det att det jag tog blev för högt!
Alltså jag HADE mätt innan jag stack, men tydligen väldigt slarvigt, så det diffade på ½ cm.
Skåpet gick in där jag hade tänkt att ha det, men det blev inte bra, så det fick byta plats till framför symaskinen istället.
Det gick precis lika bra det.
 
Så "det vanliga" hemmafixet" och när jag pratade med Syster-Yster för att få ett recept inför nyår, då skulle hon ut och springa.
Fan så hurtigt, jag blev grymt avis, men vad stoppar mig att ge mig ut och hurta själv egentligen...?
Jo, jag orkade inte klä på mig en massa kläder och ge mig ut i skitvädret och sen duscha igen!
Nehej, då får man skylla sig själv, tråkig dag typ.
 
Nu ska jag baka lite och frysa in, sen ska jag virka.
Återkommer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0