Make it work...

Vilar vidare med datorn i knät och ser när Tim Gunn leverar sin numera klassiska replik:
"Designers, make it work!"
Det är som ljuv musik i mina öron.
Jag blev inte så deppig som jag trodde av att se "PR", jag blev bara glad!
Fast sugen att sätta tänderna i något såklart.

Imorgon har jag haft lite tur, en arbetskompis ville byta arbetspass så jag ska bara gå på p-möte, men slipper gå till jobbet imorgon.
Det bästa hade varit om jag sluppit mötet också och fått ytterligare en vilodag, men så blir det nu inte.
Hade det inte varit ett så pass viktigt möte hade jag försökt krångla mig ur det, men det kan jag inte.
Så jag får vara glad att själva jobbande blir uppskjutet iallafall.
Dock oroar jag mig för att få värk igen, dagen har trots allt känts rätt behaglig.
Jag tar en promenad till och från mötet, står mycket under mötet och hoppas på det bästa.
Nu måste jag se nästa avsnitt av Project Runway, vi ses imorgon.

P.s.
Jag tror jag måste kolla om man kanske kan gå en kurs för att tillverka sitt EGET mönster på tyg.
Om inte här, så borde väl finnas någonstans i närheten av den här ön...?
Stockholm...?
Jag vet nog vem jag ska fråga i den här frågan... kanske... D.s.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0