Icke så speciellet tillfreds med den lilla byxblöjan...

Nu sitter jag och har världens huvudvärk, har okynnesätit av sonens geléhallon och sockret har gett mig huvudvärk.
Fint.
Varför ens äta något som man ändå EGENTLIGEN INTE tycker om?
För att man är dum i huvudet och uttråkad förmodligen.

Ser en svensk film på tv "Gränsen", samtidigt som jag väljer mönster inför morgondagen.
För såvida inte ett jätteberg faller ner i skallen på mig, så ska jag sy efter hundpromenaden...

 

... i någon av dom cerisa tygerna.
Har även fått ett litet REA-blad från Stoff & Stil, det var lite söta bomullstyger som skulle kunna passa till barnklänningar.
Som dessa tyger tex...





Jag har ju en hel del små tjejer jag kan testsy åt i varierad ålder i min närmaste krets.
Ja, jag är faktiskt lite sugen på att sy lite barnkläder.
Men det var även ett och annat intressant "vuxentyg" på rea också, ska jag nog köpa och lägga på lager.
Gud så jag hamstrar

Milou går omkring här och är ICKE så speciellt tillfreds med sin lilla nya "byxblöja".
Halkar med än vanligt runt på sin lilla rumpa när hon försöker sitta på våra hala trägolv med det hala byxan.
Och försöker slicka sig.
Fast nu kommer hon ju liksom inte åt.

Och så ser hon väldigt moloken ut.
Fast detta hör till, hon är inte den första tiken i huset som ser väldigt hängig och moloken ut när hon löper.
Lite pynkig typ.
Vi har ju haft några andra hundar som också sett ut som dom sålt smöret och tappat pengarna i löptid.
Lite som oss människor, fast jag blir dock inte så moloken, jag blir mer...
BITSKT
Dags att hämta upp den sista tvätten i torktumlaren, vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0