Jag har blivit med ballerinaklänning!

Jag har blivit med festklännings mönster.
Jag har blivit med ballerinaklänning.



Jepp, det har jag.
Dyrt blev det, men det är väl därför man säljer sjalar och bygger en självgående budget för nya inköp.
Det här kan ju bli HUR SPÄNNANDE som helst.
Antingen kommer jag någongång i livet fixa att sy en sådan här klänning, eller så gör jag det inte.
Förhoppningsvis kanske innan jag blir för gammal för att använda den själv
Madde, 40 + och prima prinsess-fluff-ballerina.
Jag tror jag närt en dröm om en ballerinaklänning ända sedan jag varit liten, i smyg.
Jag har nämligen aldrig haft någon som barn.
Kanske jag skulle göra en sådan här till mig själv i GRÖNT...?
Och sen måste jag få gå på en passande fest.

Kan Carrie Bradshaw/Sara Jessica vid 40+, så kan väl jag...

     

Fluff, fluff, marängfluff.
Vad jag längtar tills mönstret dimper ner i brevlådan.
Det bästa med mönstret är att jag kan bara sy kjolen om jag vill.
Och då kan man ju KÖPA ett vanligt linne och vara piffisch ändå, precis som Carrie, mitt alterego
Kan ni se mig strutta runt på Öster i en sådan där ballerinadress, folk skulle GLO och fnissa IHJÄL sig.
Längtar.
Imorgon blir SY för hela slanten, fast med en lite mer bohemisk stil.
Jag är själv, jag ska bara "jobba".
Nu är det läggdags, vi ses imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0