Så gick den här dagen också...

Så gick den här dagen också.
Jag var på ÖB och handlade, virkade, bakade och väntade på fikabesök som aldrig dök upp.
Jag fick fika själv och så kom sonen hem, vi drog till frissan och sonen fick skala av sig håret.
Samtidigt kom Lilla Sunshine till frissan, som jag skulle vara barnvakt åt.
Vi tog en promenad hem i mörkret i Tallunden, sonen läste en bok för Sunshine och sen hjälpte hon mig att laga mat.
Fast hon tappade intresset ganska snart, hon ville mest leka vattenlek i diskhon, så då fick hon väl göra det då.

Och jag fick ett hugg i hjärtat...
Tänk när sonen stod sådär och "lagade mat" med vatten, decilitermått och olika glas.
Det var inte igår det.
Jag är så himla glad att jag har en liten gullunge att låna lite då och då.

Dagen har gått så himla fort, så det känns som om jag inte gjort något, ändå har jag gjort massor.
Nu ska jag sätta mig och BESTÄLLA TYG hos Stoff & Stil
Det finns lite reatyg jag vill ha, sen måste jag ha jeanstyg till min jeansklänning och lite annat smått och gått.
Jag har med andra ord inte TID med detta, måste fynda!
Vi ses kanske senare, annars imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0