Totalt blankt...

Kommer ni ihåg alla lösenord och koder ni har till olika ställen i cybervärlden...?
Det gör INTE jag.
Jag måste skriva upp nya ställen jag vill in på mer gånger och mitt lösenord där, jag stryker över gamla lösenord som blir utbytta och jag känner att där jag går in ofta, där är det lätt att komma ihåg.
Men där jag går in sällan är det omöjligt att minnas.
Lägg då dessutom till att när man har använt "spara funktionen" på datorn (vet inte vad det kallas) då behöver man ju inte ens komma ihåg lösenordet, utan loggar in automatiskt.
Från sin egen dator vill säga!
Bara det att när man använder en annan dator...
Då är man rökt.
För man använder ju inte sitt lösenord, man nöter inte in det i sin hjärna, alltså blir det TOTALT BLANKT!
Helt hopplöst.

Här har jag vaknat och har egentligen inte tid att sitta här.
Jag insåg när solen kom fram här att jag måste lägga till dammsugning på schemat här.
Hundhår och damm syns så himla väl i sol.
Tyvärr.
Och mina strumpor ser ut att ha fått päls.
Så det blir hundpromenad först, alldeles snart, och sen städ, och sen ska jag bort till Lilla Sunshine.
Bara att köra igång direkt, ut i friska luften, sjalen får jag göra klar ikväll!
Vi ses senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0