Det ser nog mörkt ut...

Så SKÖNT det var idag, att komma hem och veta att man bara behövde plocka undan och sen inget mer!
Inget städ, ingen julgran, jag är glad att jag gjorde det i onsdags!
Nu är jag ledig i 7 dagar och ska...
HANTVERKA!!!!!!!!
Oj vad jag ska.
Hund och hantverka, FÖRSÖKA klämma in lite mänskligt umgänge också.
Bara förkylningen håller sig på den nivån den är idag, så är det ju inga problem.
Idag är den "bra", igår var den "fördjävlig", men vi hade flyt hela dagen jag och Chifen igår, så jag märkte inte så mycket av det förrens jag la mig på kvällen.
Då är det ju okej.
Idag är jag pigg, så då njuter jag av det.

Idag står på agendan att slappa fram till 12, sen ska jag bada hunden och torka henne, fixa mig själv, och sen ska både hund och kanin få klippa klorna på Zoo.
Jag och Milou går därefter en promenad hem, går förbi Chifen som längtat ihjäl sig efter Milou och hälsar på, sen blir det väl en längre stadspromenad, ska försöka klämma in en 5 km typ.
Så det känns rätt skönt att bara ha det framför sig.
Mys med familjen ikväll, se "The Voice" och äta godis.
Låter som en lagom plan.
Jag känner mig avslappnad av bara tanken.
Nu måste jag in på "Banken" och kolla hur mina finanser ser ut för resten av månaden, jag gissar att det ser MÖRKT ut.
Återkommer senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0