Hemma igen...

Så var Frk Österholm tillbaka i den röda soffan, slut i vanlig ordning.
När jag och Milou drog iväg på promenad idag, det var HETT!
Skithett.
Jag hade med vattenflaska som både hon och jag drack ifrån, och fick till och med fylla på när vi kom till turiststationen.
Väl hemma blev det inte så mycket solande, för då blev det mulet, jag skar ut mönster och lite tyg.
Och sen hann jag inte så mycket mer, för då var det dags för dusch och avfärd till Åminne och kalas för den nyblivna 11-åringen.
Det blev en trevlig träff med lite släkt, lite vänner till Syster-Yster och vi fick jordgubbstårta, kladdkaka och bullar!
Nu har vi kommit hem och ätit mat, sonen och sambon ska se fotbollsfinalen, men DET...
Ska inte jag.
Nope, jag får väl sitta själv och se "Barnmorskan i East end", och sen typ sova.
Imorgon blir det rise and shine, hundpromenad, och så ska jag gå och köpa GULT TYG med prickar på, och så ska jag sy mig en piffig sommarklänning.
Och ett linne i det oranga tyget som skulle bli byxor.
Vi ses då!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0