Burda 2012 nr.5...

Och vi har gått, och gått och gått, hemifrån, genom innerstan, upp på Öster och ut till Ica Maxi och tillbaka hem!
En jättebra promenad med ETT undantag:
Jag gick i flipflops!
Fötterna har inte hunnit bli så vana med flipflops, så...
Det gör lite ont mellan båda stortårna.
Men...
Jag överlever!
När jag kom till Maxi sprang jag in och kollade och YES!!!!!!! det fanns tre stycken Burda 2012 nr. 5 kvar!

...med mönstret jag bara var TVUNGEN att ha...


Tjohoo, lyckan var total!
Jag högg en, betalade, köpte dricka till mig i kiosken och fick vatten till Milou och sen satte vi av hemåt igen.
Men stannande och satte mig i gräset efter kolonilotterna och läste lite...


Lovely.
Fast Milou var mindre nöjd, hon sprang hit och dit och UNDRADE när jag skulle lyfta på häcken och vi skulle dra vidare....



"Ska vi gå snart din slöfock...?"

"Hallå, någon hemma eller...!?"
Ja, då kopplade jag Milou, här skulle LÄSAS och njutas i solen först, matte bestämmer TYP 






Underbar sommardag idag, så jag satt där och lusläste och vilade fötterna lite extra.
Sen knatade vi vidare på stigar och igenom skogen och vid Länna såg jag denna lilla poster på ett elskåp...


Och kan väl bara trycka på "GILLA"-knappen! 
Vilken härlig förmiddag och vilket KAP att jag fick tag i Burdatidningen!
Annars vill jag bara säga att jag gillar traditioner, och idag damp en URTJUSIG tradition ner i brevlådan!!!!!
Me like, I love 
Nu ska jag sy, vi ses senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0