Endast det bästa duger...

Så var jag tillbaka och idag...
Har det varit en GRYMT BRA dag!!!!
Så bra så det är inte klokt till och med.
Tyvärr är det lite hemligt varför det är så himla bra, men jag skulle kunna säga att jag är ett steg närmare en av mina drömmar.
Inte illa med andra ord 

Jag och Milou var på Zoomarket och köpte dyrt hundschampo och balsam, endast det bästa duger åt min lilla voffsing.
Hon fick klorna klippta och så vägde jag henne, hon vägde 5.3 kg.
Svårt att komma upp i dom där rastypiska 5.5 kg tydligen, detta trots att hon äter som en häst sen det blev nytt foder.
Fast så får hon ju ganska mycket motion också, men ändå.
Ja, ja, hon är bra nära nu iallafall!
Promenad hem, gjorde två ärenden, bla fixade en halsbandskedja som jag tycker har varit för lång.
Och eftersom det andra ärendet är det "hemliga" ärendet och det gick så bra...
Då köpte jag en BRÄND MANDEL, en sådan där fyrkantig, mjuk i gladpack, och festade loss ordentligt 

Kom hem och sydde ett band till min egen blåblommiga topp (samma som igår), och sen gick jag ut i solen och satte mig att virka på babyfilten.
Språkade med min mor typ.
Filten blir bara finare och finare, en riktig FÄRGKARAMELL, och jag undrar faktiskt varför jag inte gjort något sånt här förut...?
Ja, undra kan man ju, men något svar lär jag väl inte få.
Ja, så det var min dag.
En jättebra dag på alla sätt och vis, en hemligt bra dag.
Sen ska jag toppa det hela med DUBBELAVSNITT av "Project Runway", och bättre avslut på sin redan braiga dag...
Det kan man väl knappast få...?
Nu måste jag äta, återkommer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0