Inga fler djungeläventyr...

Jag är uppe och vaknade med jordens värk i nacken!
När jag vaknade var jag PRECIS på väg att rädda sambon som blivit tillfångatagen an VALFRI gerilla i världen, i jungeln, och fick en gevärskolv i axeln....
Ja, Rambo-Madde blev tillfångatagen hon också, och när smärtan var som värst i nacken, DÅ vaknade jag!
Tänk så man kan få till det i drömmen.
Jag, en superhård hjälte som floppar.
Eller det VET jag ju iofs inte, för jag fick ju inte drömma klart pga av nacken.
Jag kunde ju ha vänt det hela och räddat hela gisslan.
Vi säger att det blev så, eftersom det är min dröm så räddade jag alla!
Men nu var det ingen gevärskolv i axeln som var boven i dramat, det var sängen.
Jag hade legat väldigt fel typ, nu har det lagt sig något och jag är bara lite stel.
Hoppas det släpper helt sen.
Inga fler djungeläventyr för mig i fortsättningen iallafall!

Nu ska jag hoppa i duschen och så ska jag och Milou dra till jobbet.
Milou lär få en mycket lyxig dag, för ingen annanstans får hon så mycket gos och kärlek som hos Chifen, det är rena rama gos-boosten för henne!
Vi...
Ses imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0