Så var det ÄNTLIGEN gjort...

Så var det ÄNTLIGEN gjort:
"Vårens" fönsterputsning!
Men nu blev det ju sommar-fönsterputsning istället och ikväll...
Ska det regna!
Men det skiter jag faktiskt i!!!!
Ja, det låter väl inte som mig kan jag tänka, men huvudsaken är att det blev gjort och regna lär det väl göra hela sommaren ändå så jag skiter i om det regnar på våra nyputsade fönster, PUNKT.
Dom glänser fint just nu iallafall.
Och någe mord blev det inte, ingen av oss har blivit irriterade på varandra, sambon vet vad som krävs från min sida och jag...
Biter väl ihop lite mer än vanligt 

Men min mor upplyste mig om att "en vi känner" hade haft en "svart" fönsterputsare hemma vid sig, den personen hade tagit hela huset, alla rutor, insida, mellan och utsida på fönstrarna och dom vi känner hade betalat:
900 kr!
DET känns som läge för DEN fönsterputsaren att få komma hit i höst minsann.
Kanske vi skulle få betala lite mer för vår lägenhet, för vi har nog mer fönster än deras hus...
Men jag betalar gärna 900-1500 för en sån sak, faktiskt.
Så vi får väl se om den "svarta" fönsterputsaren har kvar sin bizniz till hösten.
Alltså det är inte en "svart person", utan en svartjobbare jag menar, bara så ni vet, jag menar inte att vara rasistisk här nu.
Ja, så nu var det bara lite mer städ och sen är vi klara, JIPPIE!!!
Vi ses sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0