Tyg...


Igår somnade jag runt 00.00, och det sista jag hade på näthinnan var tyg.
Några timmar senare 05.04, vaknade jag och var verkligen INTE pigg...
Men hade samma tanke som när jag somnade:
TYG!
Och dessutom diverse projekt i skallen...
VART ska jag få pengar till alla tyger jag vill ha...?
Ja, det kan man ju undra.

Och det var inte bara tyg jag tänkte på när jag vaknade, det var även fågelkvitter i öronen.
Hela trädgården var full med småfåglar idag.
Urhärligt.
Dom måste ha haft en litet "stopp på vägen" i våran trädgård på väg till sin "riktiga" trädgård, för så här mycket småfögglar brukar vi aldrig ha.
Det var en riktig symfoniorkester av fågelsång och både jag och Milou stod och tittade upp i alla våra äppelträd som var fulla med fåglar.
Lovely, önskar att det var så jämt.

Igår fick jag och mamma en kasse RABARBER av min snälle morbror.
I slutändan blev det dock jag som fick hela kassen, för mamma varken bakar, saftar eller syltar.
Så mycket bättre för mig 
Det kommer bli rabarberpaj och rabarbermarmelad, som jag bara ÄLSKAR!!!!
Nu två små bilder på Leo från i förrgår...




Den lille söta hårbollen!
Nu ska jag i duschen, sen väntar p-möte, sen jobb och ute...
Är det sommarvarmt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0