Måste man känna tränaren...?

Öh...
Aj.
Nacken är av, det blir inget "sy" av idag.
Jag har flängt runt på stan som en tossing och gjort ärenden, och nu...
"Aj", som sagt.
Snart ska jag med sonen på hans första basketträning, pappa ringde nyss och visst glömt att han skulle iväg på fastlandet idag.
Så den VÄLDIGT (host, host) sportintresserade mamma får föja med istället.
Förra veckan erbjöd jag mig till och med, men då ville inte sonen gå för "han skulle gå med pappa som kände tränaren".
Jaha, men MÅSTE man känna tränaren för att få gå med då, undrade undertecknad...?
"Ja, det måste man serrö", klargjorde sonen bestämt.
Idag är nacken av, men jag...
Får snällt gå ändå!

Annars så har jag varit och hämtat mina två mönster och...
Jag tänker mig denna...


... i ...







... detta ikatprints-tyg som jag tokförälskat mig i!
Och jag kan även se...



... denna klänningen ( som jag nu äntligen fick mönstret till ) i det tyget!
För jag såg när jag såg denna klänningen på denna lilla tjej...



... då känns det rätt klockrent!
Ja, och nu ska vi på basket, sen matlagning, återkommer senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0