Ser rysare...

Så var vi hemma efter kalaset.
Tryckte i mig lite för mycket socker tror jag, magen är som en ballong.
Men...
Så blir det ju lätt på kalas när det finns mycket GOTT att välja på.
Vi tryckte i oss och nu skulle jag behöva lite mat på det, för att inte falla ihop i sockerkoma men är för "mätt".
Just nu sitter jag själv i soffan och ser på en rysare...



Väldigt otrevlig film.
Fast BRA.
Gammeldags rysare typ, såna som gjordes när jag var...
Ung.
Gammalt hus, mörka hemligheter, mystiska röster, mycket spindelväv, undangömd och mycket mörk källare och naturligtvis en liten flicka.
Plus en och annan demon som lever rövare såklart.
Jag gillar ju spökrysarfilmer, det gör inte sambon.
Så jag sitter här medans det fortfarande är lite ljust så jag inte skrämmer skiten ur mig själv.
Han ska se någon kärlekskomedi med Tom Hanks och Julia Roberts, det ska ju då inte jag.

Orkar iallafall inte skära ut något tyg idag till en barnklänning, det fick räcka med att jag sydde klart linnet.
Det har liksom gått i ett idag, nu kommer jag nog bara virka axelband och se på tv tills jag går och lägger mig.
Återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0