Jag har sytt...

Sypaus...
Jag har sytt och lagat mat sen vi sågs sist!



Det har gått skitbra, ingen nackvärk, jag är nästan klar, men...



 

... jag har bara fått på EN rand på klänningen nertill, för det blev inte bra med dom andra banden.
Nu blir det nog så att jag får kolla dom andra två tygaffärerna och se om dom har något gulligt band att sätta istället.
Alltså kommer jag ha kvar att sy på två band nertill och sen sy ihop, hade gått i en handvändning att bli klar...
Om jag bara haft band hemma nu, fast det får bli på måndag.
Men, men, det går iallafall fort att sy en sådan här enkel liten klänning.
När jag är klar med den här till Lilla Sunshine så gör jag en likadan till Lilla Betty, fast i mindre modell, så har dom varsin solklänning.
Sen blir det...

  

... något av ovanstående, när MÖNSTREN väl dykt upp.
Det är dom jag väntar på nu nämligen.
Nu ska jag sy det sista, vi ses lite senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0