Mumma för Mamma...

Jag har investerat i mitt lilla "företag" igen.
Kände att i och med att jag la ut mitt första klädesplagg till försäljning, då behövde jag en komplettering till kläderna.
För MER ska ju trollas fram är det tänkt.
Jag har nämligen beställt mina första namnband!!!!



Oj, det kändes seriöst som fan minsann, och kul inte minst.
Nu är det INTE den här texttypen, för denna har jag bara slängt ihop lite snabbt i "Paint".
Jag kunde nämligen inte spara en bild på det jag beställt, men jag har grå bakgrund och svart text iallafall, och lite mer "seriös" och snygg text.
Jag får visa sen när det kommit.
Det ser väldigt proffsigt ut om jag får säga själv och för 100 st fick jag betala, med frakt och allt, 338 kr!
Inte dyrt alls tycker jag, jag trodde det skulle vara mycket dyrare.
Kanske jag till och med "taggar" mina sjalar också framöver då till och med.
Det har Klokboken varit på mig i evigheter om, och jag har inte liksom kommit mig för att få tummen ur.
Men nu, idag, fick jag det och det känns så vuxet på något sätt.
Ja, första steget till VAD som komma skall, jag smider planer, oj vad jag smider.
Nu ska vi se film, en som jag och sonen redan sett, men som jag väldigt GÄRNA kan se igen...



Jepp, nu blir det "Mumma för Mamma" och sambon får ta fram haklapp för nu kommer jag väl dräggla mer än jag borde.
Med tanke på att jag har sambon då
Men jag är ju inte ensam, bevisligen är det ju många tanter i min ålder som drägglar över vampyren Edward.
Nu har jag inte tid mer, jag ska ju dräggla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0