Slipper gnälla...

Idag för 12 år sedan föddes en liten kille klockan 21.46, han vägde 3525 och var 52 cm lång...
Min lille SON!
(eller min OCH X-krokens son kanske jag borde skriva, för det var ju ingen jungfrufödsel direkt ;)
Och han var så FIN och PERFEKT, vilket han fortfarande är, bättre son kan man bara inte ha önskat sig.
Hurra, hurra, hurra för sonen på hans 12-årsdagen idag!
Nu är han ingen bebis längre, trots att jag försöker BEHANDLA honom som en
Han är lika lång som sin mor nästan, och har inte lika mycket tid till övers för henne heller.
Det är väl så det ska vara, men...
Ganska trist faktiskt.
Idag ska jag jobba, men jag och sambon har blivit bjudna på kaffe till X-kroken ikväll.
Så det har jag fixat så jag kan kvista över en stund.

Ja, och sovit dåligt har jag också gjort, jag tänkte för mycket på att jag ville vara kvar uppe och sy.
Tänkte på alla roliga besked under dagen, och inte blev det bättre av att jag satt uppe och glodde på "Project Runway" heller.
Då ville jag ÄNNU MER sy.
Men, men, det är ju en dag imorgon också, då kan jag ju sy.
Och gå långpromenad med Milou, för...
Jag har inte ont i halsen eller kroppen längre, tack gode gud för det!!!
Snorig ja, men det är ju verkligen inget att gnälla över, jag är bara så glad att det värsta av skitförkylningen äntligen är över.
Det har känts som en evighet, men det har väl "bara" varit lite över en vecka.
Har känts alldeles för länge för min del.
Men nu slipper jag gnälla över det iallafall, och NI slipper framförallt läsa om det.
Nu kan jag göra vad jag vill, när jag vill, behöver inte vila och "tycka synd" om mig själv och inte orka.
Nu orkar jag.
Och nu ska jag hoppa i duschen, vi ses imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0