Måste väck...

Hej, tillbaka och irriterad!
Vill bara börja med och skriva att något har hänt med bloggen, eller med datorn i övrigt.
Sambon har gjort NÅGOT/gjort om något med sin dator, som gör att VISSA ORD blir understrukna.
Just dom orden blir sen annonser som poppar upp, från bla dejtingsajter och gud vet vad...?
Jag har startat upp min egen dator, vilket tar evigheter, för att kolla om det blir samma på min dator.
Men OM ni får understrukna ord, fösök att bara läs, gå inte inte in eller klicka på något sådant, jag ska försöka bli av med det, det är ytterst irriterande.
Det är inget jag står för...
Inget JAG lagt in.
Dessutom är det djävligt irriterande eftersom jag själv gillar att förstärka ord, och här blir det helt fel när annonser dyker upp på ord som jag inte vill förstärka.
Jag har även skrivit till "blogg-kontoret" här, det måste bort omedelbart!
Har nu pratat med sambon, för jag såg när jag skulle gå in på en linje på en skola och läsa lite om den...
Så var vissa ord understrukna där också.
Jag gissar att det bara är den här datorn då, jag hoppas det, för jag blir galen på dom här annonserna.
Dom måste väck på datorn!

Igår var jag ju och jobbade men på kvällen tog jag en paus och gick på kalas hos sonens pappa och firade sonen på hans 12-årsdag!
Jag och sambon gick, och det var supertrevligt.
Vi blev bjudna på fika, hallonpaj och kärleksmums.
Sonen fick en massa presenter och av oss fick han en kamera!
Jag fick min första kamera när jag var 12, en "Konica Pop" en toppenkamera som hängde med mig i 12 år.
Jag dokumenterade allt med den där kameran och mina fotoalbum dignar av bilder med Konica Poppen.
Den slutade sina dagar som partykamera och fick hänga med i väskan ut på fester, middagar, disco 
Den dokumenterade det mesta och dom flesta i min närhet.

Numera finns det ju kameror i mobilen...
Men sonens mobil har inte en speciellt bra kamera, dessutom är jag av åsikten:
En kamera är alltid en kamera, så är det bara, dessutom fick han en som var bra bildkvalitet i/på.
Och först var faktiskt sonen lite tveksam om han verkligen skulle ha någon användning för en kamera.
Men när väl kameran kommit fram, kollats, då knäppte sonen iväg bilder som värsta fotografen.
Jag vet med mig själv att när jag fick min första kamera så var jag väl "sådär" intresserad av foto.
Efter jag fått den...
Så har jag aldrig slutat älska fotografera.
Jag kanske inte har tillgång till det bästa inom foto, men jag gör vad jag kan med det jag HAR.
Idag åker sonen till Schweiz med sin pappa, kameran ska med, gissar att det blir lite bilder 

Idag trodde jag att jag skulle sy, jag trodde jag hade massor med tid över för det.
Det kommer jag nog inte hinna, eller kanske senare isåfall.
Här måste det inhandlas djurföda till båda djuren, hö/halm, sen iväg och hämta mobilen på jobbet, så ska vi vaccinera hunden och sen måste jag till banken innan 15.
Jag får se vad jag hinner helt enkelt.
Jag hoppas jag hinner skära ut lite tyg iallafall, så kan jag sy direkt imorgon.

Min dator vill inte vakna...
Jag blir LÄTT orolig.
Nu måste jag sätta fart, vi ses senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0