Vi har Torsten Flink på besök här ikväll...

Tillbaka igen, jag är dödstrött men ändå pigg.
Fast jag ska snart krypa isäng, imorgon blir det långpromenad med vovven och kanske sy om jag orkar.
Såg på Rapport förut och det verkar som om det ska bli 15 grader varmt på tisdag...?
Vafalls???????
Det är nästan lika chockerande som sonens längd.
Femton-fucking-grader.
Om det är så varmt eller till och med 10-11-12-13-14 grader, då ska jag ta en promenad med Milou och gå och fika på Leva IGEN.
Sitta ute mot deras soliga växthusvägg och njuta.
Håll tummarna, för jag vill verkligen VÅR-njuta.

Sen har jag skrattat här som FAN ikväll.
Sonen har kört en "Torsten Flink"-imitation hela kvällen, "Jag reser mig igen å jag reser mig igen"...
Och med sin...
Typ nya och, eh, lite djupare röst, så är det så kul och likt Torsten så det är inte klokt.
När han sen dragit den här femhundratrettio gånger, då har han dessutom blivit hes på kuppen, då har det blivit ännu roligare.
Ja, jag filmade (utan att visa ansikte) och skickade den till sambon och han la upp den på sin Facebook, försökte kopiera den och lägga upp den här.
Men det går inte.
Hade den varit upplagd på Youtube så hade det kunnat gå att länka, men nu gick det inte.
Attans!
Jag ska filma honom igen, han får plugga in en lite längre version, så får sambon lägga upp den på YT, sen ska jag länka här.
Sonen är så...
Spexig
Oj, jisses.
Nu ska jag hoppa i bingen, vi ses imorgon!



En bild till på mig och den lilla "Bebin", där ser jag mindre galen ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0