Vilken förmiddag...

Vilken förmiddag vi fick...
Vi startade med en liten promenad på Hällarna, sen gick vi till "Leva" när Lilla B vaknade.
Det blev lunchbuffé och PREMIÄR för UTELUNCH i solen...



Milou och Lilla B.
Ordning i klassen, nu ska här fotas, sitt ordentligt Milou...



Sådärja, så sträcker vi på oss lite extra och ser glada ut...



Fast Milou var nog mest intresserad av Lilla B´s macka.
Och så jag som gav Lilla B instruktioner att titta på mamsen...



Ja, det här var inte dumt kära läsare, det var så varmt och gott där i solen så jag ville nästan inte gå därifrån.
Men tillslut gick vi och jag höll på och frysa ihjäl när jag kom ner på Hällarna igen!
Efter att ha suttit i varm sol på varm plats, var det freeeeezing nere vid havet.
Men vi gick i supertempo så vi kom hem snabbt.
Underbart, nu vet man att det är på gång, SNART varmare för vår...
Det ÄR det ju redan!

Så hade Milou´s uppfödare Lisa lagt upp en bild och ett "Grattis" på Facebook till våra små vovvar idag.
H-kullen...



Jeppe, Allie, VÅR Milou och Milou 2
Ja, hon heter inte "Milou 2", men var väl döpt efter vår Milou så då får hon bli Milou 2.
Alltså hon är döpt Milou i TID efter vår Milou, inte EFTER Milou.
Om ni nu fattar vad jag menar med den där trassliga förklaringen.
Nåväl, där är dom, hela syskonskaran, SÖTNOSAR och sötast...
Det är ju självklart Milou.
(tycker hennes matte såklart ;)
Nu ska jag iväg och fixa lite små inköp inför fredag och på banken.
Vi ses senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0