Gissa VEMS namnteckning...?

I´m back!
Och hur har dagen sett ut då...?
Ja, den har bara gått i princip.
Ärenden på stan, jag köpte bla vita garner som var på rea 
Dels fluffig mohair till en vit poncho och dels vitt merciserat bomullsgarn till en kjol!
Så nu har jag lite roliga virkprojekt på gång.
Efter det jag skulle fixa på stan kom jag hem, slog mig ner på balkongen med pensionärslunch:
Kaffe och macka.
Började virka, sen ringde en av mina bästisar, så snackade vi bort X-antal timmar.
Sonen kom hem, vi tog med oss Milou ner på promenad till hamnen och köpte oss varsinn glass!
Måndagsmys med sonen...
Bara ett krav på det från sonens sida:
"Håll inte om mig tack, och sluta tramsa!"
Nej, det ska jag allt akta mig för.
Bara vara cool och inte så mammig.
Så måste jag visa vad sonen har fått på sin mobil:


Om någon kan gissa vems autograf det där ska föreställa, så ska ni få en sprillans ny bil!
Mhm...
Tyst var det här, ingen gissning...?
Okej, då talar jag väl om det då:
Det kära läsare ska FÖRESTÄLLA den store Zlatans namnteckning!
Jajemän.
Inte för att JAG kan se att det står ZLATAN där, men det gör det tydligen.

Ja, landsslaget har ju varit här och haft "fotbollsläger" och bott på Thott, tränat på überplanen Gutavallen och sonen och hans vänner har häckat där varje dag!
Sista dagen var det autografskrivning, igår, och det kunde ju inte sonen missa så han åkte dit och fick väl samtliga autografer.
PLUS Zlatans på mobilen.
Min gud, lyckan var gjord och han TJÖT när han kom hem här.

Jag...
Försökte spela imponerad med många "Oj, WOW, nähä, jisses, HÄFTIGT..." men avslöjade mig lite tyvärr när jag INTE kunde SE att det var Zlatans namnteckning.
"Men det ÄR Zlatans, det ser man ju VISST ju!", kontrade sonen.
Mmm, jo...
Så skärpte jag till mig och sa:
Ja, dom har väl små "tags" som dom skriver annars skulle det väl ta evigheter att skriva autografer till folk.
Sonen han bara tjöt vidare:
"Zlatan, Zlatan, fatta, iiiiiiiiiiiiiiiiii, Zlatan, iiiiiiiiii...."
Ja, har man mött sin största idol så har man, då kan man bli salig för mindre.
Det var som när Tomas Ledin hoppade ner från scenen under en konsert en gång och jag fick en KRAM, bara sådär, en gång för.....?..... år sedan.
Det minns jag ännu, det gör mig fortfarande lycklig inombord, och han luktade så gott, TROTS att han var svettig 
Ja, det är bara mamma som skulle behöva få en KRAM av Persbrandt också, så har vi alla fått vad vi önskat oss 
Eller sambon måste ju också ha en idol kom jag på, som han vill ha något av.
Nu ska sonen ha datorn, vi ses senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0